Intencje modlitewne w roku 2017

Bóg zapłać Kochanym Siostrom za modlitwę. Dziś skończyły się te rekolekcje. To był dla mnie szczególny, bardzo piękny czas bliskości Pana Boga. Czułam wsparcie osób, które modliły się za mnie. A w ławce obok leżała książeczka o Sł. Bozej Kazimierze Gruszczynskiej :-) Powierzalam Siostry Panu Jezusowi w czasie każdej Mszy Świętej w czasie rekolekcji. Mam do Sióstr jeszcze jedną prośbę, o ile to nie za wiele, proszę o modlitwę w intencji znalezienia kierownika duchowego. 
Z darem modlitwy, 
Eliza 
(5.01.2017)

Błagam o modlitwe w intencji mojej córki Marysi , ktora oddała sie od Boga służąc tylko swemu ciału. Marysia jest w klasie maturalnej ale pogaństwo tego swiata zupełnie ja opętało. Jezu ratuj Marysie. Maryjo przyprowadź  moja córkę do Twojego Syna.
(8.01.2017)


Kochane Siostry Zakonne,
Serdecznie proszę o modlitwę, w intencji znalezienia pracy, zdania zbliżającej się sesji i poznanie dobrego chłopaka. 
Bóg zapłać za modlitwę.
Kasia
(10.01.2017)

Szczęść Boże
błagam o modlitwę o uratowanie małżeństwa Hani i Mateusza, pojednanie, wyrozumiałość, silną wiarę w ich rodzinie. O uwolnieni Hani od jogi. Potrzebne łaski w rozwoju dla ich syna Kubusia oraz szczęśliwe rozwiązanie dla ich poczętego dziecka. Boże pojednaj ich w zgodzie.

(10.01.2017)

Szczęść Boże, kłania się Marta Palczewska, serdeczne Bóg zapłać za modlitwę i otrzymaną dziś pracę. Proszę o modlitwę w intencji jej utrzymania. Jestem taka szczęśliwa. Bóg zapłać. Marta Palczewska
(13.01.2017)

Panie Jezu proszę Cię o uzdrowienie ze zranień i przebaczenie, także samemu sobie. O uwolnienie z konsekwencji złorzeczenia i przekleństwa. O miłosierdzie dla osób Tobie Jezu wiadomych. Dziękuję Ci Jezu za wszystko co raczyłeś na mnie dopuścić. Niech będzie uwielbiony Jezus Chrystus prawdziwy Bóg i prawdziwy Człowiek.
(14.01.2017)

Proszę o nawrócenie Mirka i o to by mnie nie odrzucał i obdarzył miłoscia.
(15.01.2017)

Za wstawiennictwem m. Kazimiery Gruszczyńskiej proszę pana Boga o nową, dobrą pracę polecając również ważne intencje osobiste.
Proszę o prowadzenie Matki Bożej i Jej interwencję.
Polecam pilną sprawę życiową Andrzeja i jego Rodziny.
Dziękuję za modlitwę.

(16.01.2017)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz